Miss him :'(

Oukeaa , fisrtly I miss sngt dekattt budak kepeng I ., But now , nasi sudah menjadi bubur ., dia dah tinggalkn saya #CintaSayaDekatDiaTakanPenahHilang !
Awakk , kalau kita bersama balik saya janji takan buat perangai , dengar cakap awakk selau ., takan nakal dengan siapa-siapa pown , kita nak awak selalu dekat dangan hati kitaaa ., Dulu awak penah ckap kalau saya rindu awak dengar lagu (D'masiz,merindukan mu) Bila kita dengar lagu toehh , kita ngess ingat kat awakk , bnyk kenagan kita berdua ., Senang awak ckapp ., awakk mnx saya lupekan awakkk .. Awakk lhaa cintaaa sayaa takan saya nak lupekan awakk ! Saya kenall awak tak macam laki yang saya kenal sebelum nieyh , (PINTU HATI SAYA HANYA TERBUKA UNTUK AWAKK BUKAN ORANG LAENNN , CINTA SAYA HANYA UNTUK AWAKK BUKAN ORANG LAEN ! sAYA CUME BAHAGIA DENGAN AWAKK BUKAN DENGAN ORANG LAENN )time saya tengah update benda nieyh air mata saya menitik sebab terlampau rindu kan awakk , Awk tempat saya mengadu , tapi sekarangg ???
#kbubyeeeeeeee IStillLoveYouZariq , Muahxxx :*